maanantai 4. kesäkuuta 2018

Uuden piirin hallituksen jäsenen ajatuksia


Kirjoittaja on Anita RepoSPR Varsinais-Suomen piirin hallituksen uusi jäsen

Hyväääää kesäpäivää teille Varsinais-Suomen piirin SPR:läiset, kaikille yhdessä ja erikseen. Olen Anita Repo 58 v, Loimaalta, ja tulin uutena valituksi piirin hallitukseen. Kiitos luottamuksesta lupaan paneutua asioihin.

Tutustuin Punaisen Ristin toimintaan jo nuorena sairaanhoitajana Saarijärven terveyskeskuksessa maalaislääkäri Kiminkisen innokkaassa ilmapiirissä. Olin mukana ea- päivystyksissä ja tein muutamia EA1- kursseja metsäkoulun nuorille miehille. Niin kärpänen pääsi puraisemaan.

Saatuani kolmannen poikani liityin Lammin ea-ryhmään, aloin nuorten ryhmänvetäjäksi ja kävin ea-opettajakoulutuksen. Muutama vuosi meni vauhdikkaasti ja lapseni olivat mukana touhussa. Se oli aktiivista aikaa, 5-7 iltana lähdin johonkin päin punainen liivi ylläni. Kunnes oli toteutettava sisäinen unelma; taide joka vei sitten omat vuotensa....

Nyt olen rintasyöpään sairastumisen jälkeen palannut SPR;n toimintaan. Kiitoksena hyvästä ja kannattelevasta tuesta jota sain sairauteni aikana. Toivon voivani antaa arvokasta ihmisyyttä ja rakkautta työssäni ja touhuissani.

Olen iloinen ja ajattelevainen innostuja, joka uskaltaa kaikenlaista uutta... ajatuksella taivas rajana,,,

Minulle voi lähettää postia tähän osoitteeseen anita.marja.repo@gmail.com … nähdään … kuullaan!

Suloisia kesäpäiviä
toivottaa Anita